Skip to content

RODO

Klauzula informacyjna dla pracowników

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 4 w Szczecinie.
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować:
    1. Inspektor Ochrony Danych: p. Rafał Malujda, telefon 91 85 22 093, email: iod@malujda.pl
    2. Zastępca Inspektora Ochrony Danych: p. Agnieszka Marciniak, telefon 91 85 22 093, email: iod@malujda.pl
  3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązania stosunku pracy, prowadzenia ewidencji pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy, zgłoszenia pracownika i członków jego rodziny do ZUS, ich aktualizacji oraz przekazywania informacji o zwolnieniach, prowadzenia rozliczeń z pracownikami i realizacji innych świadczeń pracowniczych, naliczania potrąceń, obliczania składek ZUS, na podstawie:
    1. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. b RODO tj., gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 221 § 1, 2 i 4 w zw. z art. 94 pkt 9a i 9b Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 5 Karty Nauczyciela w zw. z art. art. 36 ust. 1 w zw. z ust. 2 i 10 w zw. z art. 6 oraz 6 a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych,
    2. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
    3. 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
    4. 6 ust. 1 lit. e RODO w zw. z art. 94 pkt 91 i 9b Kodeksu pracy – w przypadku realizacji uprawnienia wynikającego z wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym.
  4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 50 lat od ustania stosunku pracy albo 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym zakończą Państwo pracę, w przypadku zatrudnienia po dniu 31 grudnia 2018 r. albo gdy został złożony raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych.
  6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym – są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową nawiązania stosunku pracy.

Klauzula informacyjna klientów Poradni (w szczególności rodziców/opiekunów niepełnoletnich dzieci, osób korzystającym z usług Poradni, nauczycieli, szkół oraz placówek)

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 4 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Romera 6, 71-246 Szczecin, telefonicznie pod numerem tel.: 91 43 27 116 oraz drogą e-mailową na adres e-mail: ppp4@miasto.szczecin.pl
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz z jego zastępcą można się skontaktować: iod@cyberlex.szczecin.pl oraz telefonicznie: +48 534 930 280.
  3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z działalności Poradni w szczególności: diagnozowania dzieci i młodzieży, udzielanie dzieciom i młodzieży oraz rodzicom bezpośredniej pomocy psychologiczno-pedagogicznej, realizowanie zadań profilaktycznych oraz wspierających wychowawczą i edukacyjną funkcję placówek oświatowych, w tym wspieranie nauczycieli w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych, organizowanie i prowadzenie wspomagania placówek oświatowych w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a także wydawania przez Poradnię opinii i orzeczeń, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. g RODO, tj. w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, jak i ze względów związanych z ważnym interesem publicznym realizowanym przez Poradnię, na podstawie m. in. art. 2 pkt 6, 36 ust. 1 i 2, art. 115 ust. 1, art. 127 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta nauczyciela oraz przepisów wydanych na ich podstawie, tj. m. in. rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych, rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 września 2017 r. w sprawie orzeczeń i opinii wydawanych przez zespoły orzekające działające w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych. Odbiorcami Państwa danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe na podstawie przepisów prawa, a także te, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
  4. Państwa dane osobowe pozyskane podczas realizacji zadań przez Poradnię będą przechowywane nie dłużej niż jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
  5. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  6. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W celu realizacji zadań przez Poradnię są Państwo zobowiązani do podania danych.

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 4 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Romera 6, 71-246 Szczecin, telefonicznie pod numerem tel.: 91 43 27 116 oraz drogą e-mailową na adres e-mail: ppp4@miasto.szczecin.pl.
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować: iod@cyberlex.szczecin.pl oraz telefonicznie: +48 534 930 280.
  3. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze do Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 4 w Szczecinie, na podstawie:
    1. 6 ust. 1 lit. c RODO tj., gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na placówce, w tym w związku z wykonaniem obowiązków nałożonych art. 221 § 1 i 4 Kodeksu Pracy, art. 10 ust. 3 i 5 Karty Nauczyciela, § 15 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych;
    2. w przypadku realizacji uprawnienia wynikającego z wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym – art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
    3. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody,
    4. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
  4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby dalszych procesów rekrutacyjnych – w takim wypadku dane będą usuwane po upływie 1 roku.
  6. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Mają Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale w celu uczestniczenia w rekrutacji są Państwo zobowiązani do podania danych. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.

Klauzula informacyjna dla kontrahentów

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna nr 4 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Romera 6, 71-246 Szczecin, telefonicznie pod numerem tel.: 91 43 27 116 oraz drogą e-mailową na adres e-mail: ppp4@miasto.szczecin.pl
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować: iod@cyberlex.szczecin.pl oraz telefonicznie: +48 534 930 280.
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:
    1. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umów;
    2. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonania obowiązku prawnego wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, zarządzenia nr 657/20 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 28 grudnia 2020 r. w sprawie zasad wykonywania w Urzędzie Miasta Szczecin i jednostkach organizacyjnych Gminy Miasto Szczecin ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej Urzędu Miasta Szczecin.
  4. Odbiorcami danych są upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy lub do czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z zawartej umowy.
  6. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest przez Państwa dobrowolne, ale konieczne do zawarcia i realizacji umowy. Odmowa podania danych może skutkować niemożliwością zawarcia i realizacji umowy.

Panel dostępności