dyrektor
Nauczyciel dyplomowany, egzaminator sprawdzianu po szkole podstawowej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym. Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Szczecińskim oraz studia podyplomowe z diagnozy i terapii pedagogicznej,historii i zarządzania. Doświadczenie w pracy zawodowej zdobywała na stanowiskach nauczyciela i kierownika internatu w ośrodku dla dzieci z upośledzeniem umysłowym oraz na stanowiskach w Kuratorium Oświaty i Wydziale Oświaty Urzędu Miasta Szczecin. Dodatkowo do roku 2008 współpracowała z Okręgową Komisją Egzaminacyjną w Poznaniu w systemie egzaminów. Zainteresowania zawodowe skupiają się wokół pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
psycholog
Psycholog – absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; psychoterapeutka – absolwentka Czteroletniego Kursu Psychoterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim. Korzysta z superwizji. W Poradni psychologicznej zajmuje się diagnozą, psychoedukacją, interwencją kryzysową.
Doświadczenie zawodowe: praca w szkołach (etapy kształcenia od podstawowego do wyższego), w MOPR, w Centrum Psychiatrycznym na oddziale dziennym, w Poradniach Zdrowia Psychicznego.psycholog
Ukończył studia kierunkowe z wyróżnieniem na Uniwersytecie Szczecińskim. Doświadczenie zawodowe zdobywał udzielając wsparcia psychologicznego i pomocy kryzysowej w ramach inicjatywy studenckiej „Inter Verba” w latach 2022-2024, a także prowadząc praktykę prywatną w gabinecie psychoterapii. Pracuje z dziećmi i młodzieżą, koncentrując się na diagnostyce potrzeb neurorozwojowych dziecka oraz wprowadzaniu metod radzenia sobie z bieżącymi kryzysami młodej osoby.”
W roku szkolnym 2024/25 niedostępna.
psycholog
Psycholog, absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i psychoterapeutka (absolwentka Czteroletniego Kursu Psychoterapii w Polskim Instytucie Ericksonowskim.), certyfikowana psychoterapeutka terapii analitycznej Sandplay („Terapia w Piaskownicy”), nauczyciel mianowany.
Zajmuję się psychoterapią indywidualną dzieci, młodzieży, terapią rodzinną, interwencją w kryzysie oraz poradnictwem psychologicznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam m.in. w: Poradni Zdrowia Psychicznego, Poradniach Psychologiczno –Pedagogicznych, Poradni dla Osób z Problemami Alkoholowymi, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i pracuję pod regularną superwizją prowadzoną przez superwizorów akredytowanych przez PTP.
psycholog
Psycholog, psychoterapeuta
Ukończyłam zaawansowany stopień z zakresu terapii systemowej indywidualnej, par , rodzinnej i grupowej (WTTS Poznań, w trakcie certyfikacji), szkolenia z zakresu terapii lęku oraz z udzielania pomocy terapeutycznej dla osób z doświadczeniem zaniedbania (emocjonalnego, psychicznego, fizycznego), przemocy oraz strat prokreacyjnych (poronienie, aborcja, śmierć okołoporodowa) – The New Experience for Survivors of Trauma (certyfikat terapeuty NEST). Jestem członkiem nadzwyczajnym WTTS Poznań. Stale rozwijam się podnosząc swoje kwalifikacje na specjalistycznych szkoleniach i kursach dotyczących diagnozy, terapii, pomocy psychologicznej itp.Zajmuję się diagnozą dzieci i młodzieży, terapią indywidualną (młodzież, dorośli) i rodzinną , interwencją kryzysową, oraz pomocą psychologiczną. Doświadczenie zdobywałam pracując m.in. w poradni zdrowia psychicznego, ośrodku terapii dysleksji, szkołach – na wszystkich szczeblach edukacyjnych w tym w wyższych, odbywając staż na oddziale psychiatrycznym. Swoją pracę na bieżąco poddaję superwizji u certyfikowanych superwizorów (WTTS). Współprowadziłam warsztat wychowawczy dla rodziców „Szkoła Rodziców”. Prowadziłam liczne szkolenia i warsztaty dla młodzieży i dorosłych z zakresu umiejętności miękkich, pracy z grupą oraz doradztwa zawodowego. Przez 8 lat związana byłam ze środowiskiem akademickim.
psycholog
w przygotowaniu
psycholog
w przygotowaniu
psycholog- w roku szkolnym 2024/25 niedostępna
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim. Ukończyła szkolenie z zakresu terapii dzieci i młodzieży oraz kurs Racjonalnej Terapii Zachowań. Aktualnie w trakcie certyfikowanego szkolenia – terapii behawioralno-pozawczej. Ponad trzy lata pracowała z dziećmi , młodzieżą i dorosłymi z Autyzmem i Zespołem Aspergera oraz ich rodzicami. Kompetencje i umiejętności psychologiczne rozwijała w trakcie stażu w Stowarzyszeniu SOS dla Rodziny oraz w Szpitalu Psychiatrycznym w Szczecinie. Prowadziła warsztaty neuropsychologiczne.
W Poradni zajmuje się diagnozą i wsparcie psychologicznym dzieci ( od okresu wczesnoszkolnego do końca szkoły podstawowej).Udziela konsultacji dla rodziców oraz nauczycieli. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne.pedagog
w przygotowaniupedagog
Pedagog, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów podyplomowych „Diagnoza i Terapia Pedagogiczna”; nauczyciel akademicki (Uniwersytet Szczeciński, Wyższa Szkoła Humanistyczna TWP- min. zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu Diagnozy i Terapii Pedagogicznej), pedagog – terapeuta Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 4 w Szczecinie; posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie specyfiki rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym oraz pracy z uczniami z problemem specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksji, dysortografii, dysgrafii); brała udział jako szkoleniowiec w wielu programach i projektach Szczecińskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji, min.: Czytamy Razem, Dysleksja nie może być wymówką, Uczymy uczyć się; brała udział w projekcie edukacyjnym organizowanym przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego i wydział Oświaty Urzędu miasta Szczecina – opracowanie filmów edukacyjnych „Dysleksja”, Dysgrafia”, „Dysortografia” na Portalu Edukacyjnym „pe.szczecin.pl” ; a także w projekcie „Język angielski a dysleksja” – tworzenie game- learningu; wieloletni lider Programu Terapeutyczno –Edukacyjnego „Ortograffiti” na województwo zachodniopomorskie; Honorowy Członek Polskiego Towarzystwa Dysleksji.
W Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 4 w Szczecinie prowadzi:
- zespołową terapię dysortografii,
- zespołową terapię dysgrafii,
- indywidualną terapię uczniów z ryzyka dysleksji i dysleksją rozwojową;
- konsultacje instruktażowe dotyczące pracy nad poprawą grafomotoryki i grafii;
- diagnozę pedagogiczną w kierunku dysgrafii;
- warsztaty profilaktyczno – terapeutyczne dla uczniów w szkołach.
pedagog
Pedagog, edukator MEN, nauczyciel dyplomowany. Studia podyplomowe z zakresu – doradztwa zawodowego i zarządzania w oświacie. Psychoedukator, trener w zakresie terapii Gestalt. Nauczyciel akademicki (Uniwersytet Szczeciński, Wyższa Szkoła Humanistyczna, Collegium Balticum). Prowadzi zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego, psychoedukacji, umiejętności wychowawczych, zarządzania oraz metodyki prowadzenia zajęć dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Autorka licznych programów i projektów unijnych w tych obszarach. Współpracuje z placówkami doskonalenia zawodowego nauczycieli, głównie z Zachodniopomorskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
pedagog – w roku szkolnym 2024/25 niedostępna
Pedagog, nauczyciel dyplomowany, ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii oraz diagnozy i terapii pedagogicznej. Prowadziła szkolenia dla nauczycieli i wolontariuszy w wielu programach Szczecińskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Dysleksji, m. in.: Czytamy Razem, Uczeń ryzyka dysleksji nie musi zostać uczniem dyslektycznym; brała udział w projekcie edukacyjnym zainicjowanym przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego i Wydział Oświaty Urzędu Miasta Szczecina – opracowanie filmów edukacyjnych „Dysleksja”, „Dysgrafia”, „Dysortografia” na Portalu Edukacyjnym „pe.szczecin.pl”.
W Poradni zajmuje się diagnozą pedagogiczną dzieci w wieku przedszkolnym i rozpoczynających edukację w szkole podstawowej, ponadto prowadzi indywidualną terapię pedagogiczną wspierającą dzieci w osiągnięciu gotowości szkolnej. Dzieli się swoją wiedzą z zakresu szeroko rozumianej gotowości szkolnej prowadząc prelekcje dla rodziców na terenie szkół i przedszkoli.
pedagog
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego i Studiów Podyplomowych z Diagnozy i Terapii Pedagogicznej; wieloletnie doświadczenie w diagnozie dzieci i młodzieży z trudnościami w uczeniu się o różnej etiologii. Zajmuje się również terapią dzieci z deficytami rozwojowymi, ryzykiem dysleksji i dysleksją. Swoją wiedzę i umiejętności pogłębia w oparciu o liczne kursy i szkolenia doskonalące, dotyczące zarówno metod diagnozy, jak i terapii. Od kilku lat członek stałego Zespołu Orzekającego działającego w Poradni.
psycholog
Ukończyłam studia magisterskie na dwóch kierunkach: psychologia oraz pedagogika. Swoją wiedzę poszerzałam również na licznych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach, konferencjach naukowych. Jestem certyfikowanym diagnostą ADOS-2. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako psycholog w szkole podstawowej oraz publicznych i niepublicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przez wiele lat zajmując się m.in. diagnozą dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W swojej pracy staram się łączyć zdobytą wiedze i umiejętności, realizując się w pracy z dziećmi i ich rodzicami, prowadząc zajęcia z słuchaczami studiów podyplomowych. Szczególnym obszarem moich zainteresowań jest diagnoza w zakresie zaburzeń neurorozwojowych oraz szeroko pojęta diagnoza „małego dziecka”. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci i codziennie doświadczam trudów i radości bycia rodzicem. W wolnych chwilach gram w gry planszowe. Wakacje najchętniej spędzam wgórach.
pedagog
Wykształcenie: studia magisterskie na kierunku Pedagogika Ogólna (US); studia podyplomowe: Doradztwo Psychospołeczne (WSP TWP), Pedagogika Wczesnoszkolna z Przedszkolną (US), Profilaktyka Zagrożeń Młodzieży (US), Diagnoza i Terapia Pedagogiczna (WSH TWP) oraz liczne kursy doskonalące warsztat pracy.
W ramach pracy poradni prowadzę m.in. warsztaty doskonalące umiejętności wychowawcze „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców (…)”, konsultacje indywidualne, diagnozę dzieci pięcio- i sześcioletnich, warsztaty i wykłady na terenie placówek.
Wiele lat pracowałam jako nauczyciel i pedagog w szkołach podstawowych i przedszkolach. Jestem również mamą dorosłego, odpowiedzialnego mężczyzny, który kiedyś był nadpobudliwym, dyslektycznym dzieckiem. Te doświadczenia pomagają mi w rozumieniu i rozwiązywaniu rozmaitych konfliktów między dziećmi, rodzicami i nauczycielami. Moją główną pasją jest wspieranie rodziców w trudnej sztuce wychowania. Dlaczego dzieci sprawiają kłopoty w szkole, w przedszkolu lub w domu? Czy dotychczas stosowane metody wychowawcze są odpowiednie dla Twojego dziecka? Jak wspomóc dziecko w obliczu kryzysu rodzinnego? Czy porozumienie z nastolatkiem jest możliwe? Zapraszam do rozmowy.
logopeda
Jestem absolwentką studiów podyplomowych Logopedia i terapia (US) oraz Neurologopedia (PUM). Zajmuję się diagnozą i terapią dzieci z zaburzonym rozwojem mowy oraz wadami wymowy. Pogłębiam swoją wiedzę na licznych kursach i szkoleniach. Jestem certyfikowanym terapeutą metody Padovan, Castillo Morales, MFS, Butejki oraz Neuroflow. Doświadczenie zdobywam pracując w poradni i gabinecie prywatnym.
logopeda
Jestem absolwentką studiów magisterskich filologii polskiej (US) oraz podyplomowychstudiów z Logopedii i terapii pedagogicznej (US). Zajmuję się diagnozą i terapia dzieci zzaburzonym rozwojem mowy oraz wadami wymowy. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia,które poszerzają moja wiedzę na temat rozwoju mowy oraz terapii. Jestem certyfikowanymterapeutą Neuroflow, Tomatis terapii ręki i elektrostymulacji. Doświadczenie zdobywampracując w poradni i gabinecie prywatnym.pedagog – w przygotowaniu
psycholog
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Szczecińskim, ze specjalnością w zakresie psychologii klinicznej. Ukończyłam szkolenia z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych, Terapii Schematów oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Zajmuję się diagnozą i wsparciem psychologicznym dzieci (głównie na etapie edukacji w szkołach podstawowych).